صفحه نخست
لیست فایل ها
درباره فروشگاه
راهنماي خريد فایل
گارانتی بازگشت وجه
با خیال راحت خرید کنید، ما کنارتان هستیم
info@filesana.ir
پشتیبانی 24 ساعته
09909994252
خرید مطمئن
ضمانت بازگشت وجه
09909994252
دسته بندی
فنی و مهندسی
کشاورزی
کامپیوتر
هوا و فضا
نقشه برداری
نفت و پتروشیمی
نساجی
مکانیک
مواد و متالوژی
مهندسی شیمی
مهندسی آب
معماری
معدن
فنی و حرفه ای
عمران
صنایع غذایی
صنایع
شیلات
شهرسازی
سرامیک
سایر
ساختمان
دام و طیور
برق، الکترونیک و مخابرات
علوم پایه
محیط زیست
فیزیک
شیمی
زیست شناسی
زمین شناسی
ریاضی
بیوتکنولوژی
آمار
علوم انسانی
هنر
هتل داری
منابع طبیعی
معارف اسلامی
مدیریت
گوناگون
گزارش کارآموزی
فلسفه و منطق
علوم سیاسی
علوم تربیتی
علوم اجتماعی
روانشناسی
حمل و نقل
حقوق
حسابداری
جغرافیا
جامعه شناسی
تربیت بدنی و ورزش
تاریخ
بیمه
برنامه ریزی شهری
برنامه ریزی روستایی
بانکداری
باستان شناسی
اقتصاد
ادبیات و زبان
زبان بدن فروشنده
دسته بندي :
پاورپوینت
»
گوناگون
جزئیات و دریافت
يك بازارياب و فروشنده حرفهاي، بايد در درك زبان بدن (Body Language ) و رفتار مشتري تبحر داشته باشد؛ چرا كه تاثير مهارتهاي غيركلامي (زبان بدن) پنج برابر بيشتر از مهارتهاي كلامي است فروشندگان بدون آگاهي از مهارتهاي غيركلامي نميتوانند يك ارتباط اثربخش با مشتريان برقرار كنند؛ ولي متاسفانه اكثر فروشندگان با مهارتهاي غيركلامي آشنا نيستند يا آن را جدي نميگيرند.آگاهي از مهارتهاي غيركلامي، نقش مهم و موثري در برقراري يك ارتباط اثربخش دارد.
زبان بدن یک جریان ثابت و غیرلفظی ارتباطی است؛ بدون ادای یک کلمه (حتی بدون اینکه متوجه باشیم)، زبان بدن احساسات و افکار ما را نشان میدهد؛ مثلا بدون ردوبدل کردن یک حرف میتوانید حدس بزنید که مسئول خدماتدهی چه حسی درباره شما (که مشتری هستید) دارد.
چند سال پیش، در دانشگاه معتبری تحقیقی در مورد چگونگی دریافت پیام مردم از یکدیگر انجام شد. این تحقیق نشان میدهد که:
۵۰ درصد پیامهایی که ما از مردم دریافت میکنیم از زبان بدن آنهاست.
۳۸ درصد پیامها از لحن صدا است.
۷ درصد پیامها از کلماتی است که آنها میگویند.
۱. چشمدرچشم: تماس چشمی قویترین مهارت زبان بدن است. آن را مهارت توجه مینامند، زیرا به مشتری نشان میدهد که شما علاقهمند و پذیرای سخنان او هستید. تماس چشمی به شما این امکان را میدهد که هم احساسات و هم سخنان مشتری را بشنوید. تماس چشمی با تمرکز ملایم بر چهرهی مشتری برقرار میشود. برای مثال: لحظهای که مشتری به شما مراجعه میکند، بدون توجه به اینکه مشغول چه کاری هستید، فورا تماس چشمی را با تمرکز بر کل چهرهی او و نه فقط چشم او برقرار کنید. همچنان که مکالمه پیش میرود، گاهبهگاه چشم از چهرهی او برگیرید تا احساس نکند که به وی خیره شدهاید.
۲. حالت چهره: چهره مانند جعبهی اعلانات است که به همه میگوید که شما خوشحال، غمگین، هیجانزده و غیره هستید. اجازه ندهید که فشارهای روز در ابروان شما چین ایجاد کند یا چهره شما خسته، کم انرژی یا نگران به نظر بیاید. برای مشتری مهم نیست که روز شما مانند جهنم بوده است. از نظر آنها این اولین ارتباط شما در روز است. قبل از اینکه شروع به صحبت کنید مطمئن شوید که حالت چهرهی شما حالت مثبتی دارد. چهرهی آرام و خوشایند در بیشتر اوقات ایدهآل است. ولی وقتی مشتریها ناراحت هستند شما لازم است که چهرهی خود را با شرایط فکری آنها مطابقت دهید.
۳. طرز قرار گرفتن بدن و حرکات آن:
طرز ایستادن بدن – خصوصا حرکات بدن- انرژی و علاقهی شما را به سخنان مشتری نشان میدهد. با استفاده از سرنخهای زیر شما میتوانید حدس بزنید که چه وقت مردم بیصبرانه مایلند که مکالمه با شما را پایان دهند:
ودیگرحالتها.
دسته بندی:
پاورپوینت
»
گوناگون
تعداد مشاهده:
7643 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:
.pptx
تعداد صفحات:
23
حجم فایل:
1,109 کیلوبایت
قیمت:
7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
برچسب ها:
زبان
بدن
فروشنده